Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147 1.9 16V турбината се чува като разтоварва?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Омаслява от подкартеените газове.Поминалото лято беше скъсан между дебитомера и турбото и спираше на около 3000 об. И доволно припушваше.Сега няма ядове
    Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
      Виж си турбо маркучите, търси омасляване някъде, може и кулера да огледаш.
      По принцип е нормално тук там да има по някое омасляване !То този двигател работи с масло не с нещо друго.Ако не се губи масло от нормалното за пробега няма ядове !Едва ли има двигател който работи да не е омаслен на някое място но пак повтарям много мъничко,освен ако не е измит преди това.Има картерни газове който избиват тук там
      P.S
      До колегата с въпроса вземи смени този връзка между турбото и кулера и виж как е.Иначе така само да си слушаш звука няма смисъл
      При мен като я изрезвах от втора за трета след 2000-2200 об правеше рррррррррррр смених тази връзка с нова оригинална такава и заспа.Старата беше на десет места напукан и на места имаше дупки с липса на първия слой от маркуча !Ти може да си вземеш и не оригинален но гледай да е силиконов най се доближава до оригинала този на марката AKRON
      Last edited by eproHD; d.m.y г., 19:02.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #18
        Нормално ли е стената на маркуча от въздушния филтър към турбото да е леко омаслена?

        Comment


        • #19
          Според мен не е нормално. Отвори кутията на въздушния филтър и виж в какво състояние е той.
          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

          Comment


          • #20
            Омасляването вероятно е от маркуча на картерните газове който влиза във въпросната "гофрирана" тръба между филтъра и турбото. Горе долу е нормално това, все пак минават маслените пари от там, т.нар. картерни газове които се вкарват за повторно изгаряне заради еконормите.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #21
              Или се стича отгоре някъде?

              Comment


              • #22
                Маслото по тръбите си е от турбото(ако не е сменявано). Нормално е да си се чува при връщане на газта, особено ако не е правена корекция на компа след махането на катализатора. Потока на въздух е по-голям и леко пренадува в определени обороти(около 2000). Да си кара колегата и да не се коси. Мен даже ме кефи.
                Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid

                Comment

                Working...
                X